1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2021 10:27
până la 20.07.2021 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.07.2021 08:30
până la 27.07.2021 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 721 970,77 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2021, 10:27 - 20 iul 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iul 2021, 8:30 - 27 iul 2021, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații capitale a clădirii DDF Cimișlia din or. Cimișlia, bd. Ștefan cel Mare, nr. 10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2021, 10:19
Data ultimilor modificări
15 iul 2021, 10:27
Valoarea estimată (fără TVA)
721 970,77 MDL
Achizitii.md ID
21041935
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
29 iul 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații capitale a clădirii DDF Cimișlia din or. Cimișlia, bd. Ștefan cel Mare, nr. 10 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
15.07.21 10:27
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
tenderNotice
ANUNT DE PARTICIPARE PDF
15.07.21 10:27
deviz.nr.1 cimișlia.rtf
billOfQuantity
DEVIZ NR.1
15.07.21 10:27
declarația privind confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor
15.07.21 10:27
documentația standard_lucrari-1.docx
Documentele la ofertă
DOCUMENTATIA STANDARD LUCRARI
15.07.21 10:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Softconstruct

Preţul ofertei: 540 547,17 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cu cerințele de calificare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări