1
Perioada de actualizare
de la 14.07.2021 16:59
până la 19.07.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.07.2021 09:00
până la 27.07.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 110 598 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iul 2021, 16:59 - 19 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iul 2021, 9:00 - 27 iul 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația acoperișului blocului „J” din cadrul clădirii Instituției Publice "Liceul Teoretic Grigore Vieru", din com.Bacioi, sat.Bacioi, str.Independenței, nr.52
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ilie Leahu
Telefonul de contact
022381255 022383525
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2021, 15:40
Data ultimilor modificări
16 iul 2021, 10:11
Valoarea estimată (fără TVA)
1 110 598 MDL
Achizitii.md ID
21041899
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Durata contractului
2 aug 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația acoperișului blocului „J” din cadrul clădirii Instituției Publice "Liceul Teoretic Grigore Vieru", din com.Bacioi, sat.Bacioi, str.Independenței, nr.52 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
14.07.21 16:59
duae_ro_0 (4).doc
Documentele la ofertă
15.07.21 08:42
anunț de participare.doc
Documentele la ofertă
16.07.21 10:11
ds_lucrari.doc
Documentele la ofertă
16.07.21 10:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Caves Grup SRL

Preţul ofertei: 854 939,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform criteriului de evaluare oferta a acumulat cel mai mare punctaj.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 963 643,59 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări