1
Perioada de actualizare
de la 14.07.2021 15:16
până la 28.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.07.2021 10:00
până la 03.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 165 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iul 2021, 15:16 - 28 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2021, 10:00 - 3 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la mentenanța și suportul anual pentru soluția de gestiune a activității de audit intern Pentana MKInsight
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Bolboșenco
Telefonul de contact
022822178
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2021, 14:46
Data ultimilor modificări
14 iul 2021, 15:19
Valoarea estimată (fără TVA)
165 000 MDL
Achizitii.md ID
21041888
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
5 aug 2021 14:52 - 31 dec 2021 15:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la mentenanța și suportul anual pentru soluția Pentana MKInsight CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. documentele de atribuire.doc
Documentele la ofertă
14.07.21 15:16
3. formularul duae.doc
Documentele la ofertă
14.07.21 15:16
2. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
14.07.21 15:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

XONTECH Systems

Preţul ofertei: 149 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Softline International

Preţul ofertei: 165 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări