1
Perioada de actualizare
de la 14.07.2021 15:16
până la 28.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.07.2021 10:00
până la 03.08.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 35 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iul 2021, 15:16 - 28 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2021, 10:00 - 3 aug 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Actualizarea și menținerea soluției de înregistrare audio pentru telefonia IP Verba
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Bolboșenco
Telefonul de contact
022822178
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2021, 14:46
Data ultimilor modificări
14 iul 2021, 15:19
Valoarea estimată (fără TVA)
35 000 MDL
Achizitii.md ID
21041888
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
5 aug 2021 14:52 - 31 dec 2021 15:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de actualizare și configurare a soluției Verba Recording System bazată pe Microsoft Skype for Business la ultima versiune disponibilă V 9.6 CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția de înregistrare audio pentru telefonia IP CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. documentele de atribuire.doc
Documentele la ofertă
14.07.21 15:16
3. formularul duae.doc
Documentele la ofertă
14.07.21 15:16
2. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
14.07.21 15:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GEOMANT

Preţul ofertei: 18 134,74 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări