1
Perioada de actualizare
de la 14.07.2021 10:58
până la 25.07.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2021 00:00
până la 29.07.2021 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 071 777 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iul 2021, 10:58 - 25 iul 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2021, 0:00 - 29 iul 2021, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de repararatie capitala a spatiilor demisolului a LT Mihail Sadoveanu or.Hincesti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str.Mihail Sadoveanu 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lidia Rosca
Telefonul de contact
068111743
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2021, 10:21
Data ultimilor modificări
15 iul 2021, 12:04
Valoarea estimată (fără TVA)
1 071 777 MDL
Achizitii.md ID
21041852
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str.Mihail Sadoveanu 26
Durata contractului
31 iul 2021 08:00 - 31 dec 2021 10:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de repararatie capitala a spatiilor demisolului CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
14.07.21 10:58
Documentele lotului
documentatia standart demisol 1.signed.pdf
Documentatia Standart
14.07.21 10:58
duae demisol.signed.pdf
DUAE
14.07.21 10:58
caiet de sarcini lucrari de reparatie demisol.signed.pdf
Caiet de sarcini pentru lucrari de reparatie a spatiilor demisolului a LT Mihail Sadoveanu or.Hincesti
14.07.21 10:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Megacon Service

Preţul ofertei: 791 253,32 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor,acumularea punctajului maxim.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DSI Construct Grup SRL

Preţul ofertei: 845 251,12 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări