1
Perioada de actualizare
de la 14.07.2021 08:37
până la 12.08.2021 17:21
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2021 17:21
până la 18.08.2021 17:21
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 737 631,67 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iul 2021, 8:37 - 12 aug 2021, 17:21
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2021, 17:21 - 18 aug 2021, 17:21
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cerințe generale: Echipamentele oferite în cadrul achiziţiei trebuie să fie noi, calitative, produse de producători renumiți, bine cunoscuți internaţional în domeniul TI. Configuraţia echipamentului trebuie să fie compusă din componente reciproc compatibile şi să asigure funcţionarea optimă a sistemului în ansamblu. Certificatele de compatibilitate şi atestare a calităţii (o copie sau referinţa Internet) va fi inclusă în ofertă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2021, 7:54
Data ultimilor modificări
10 aug 2021, 17:21
Valoarea estimată (fără TVA)
1 737 631,67 MDL
Achizitii.md ID
21041844
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
20 aug 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Server tip 1 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Server tip 2 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae_ajust.doc
Documentele la ofertă
Formular DUAE
14.07.21 08:37
1. documentatia de atribuire.pdf 1. documentatia de atribuire.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
10.08.21 17:21
2. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
10.08.21 17:21
Documentele lotului
3. duae_ajust.doc
Formular DUAE
14.07.21 08:37
1. documentatia de atribuire.pdf
Documentație de atribuire
16.07.21 11:11
2. anunt de participare.docx
Anunț de participare
10.08.21 17:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 1 722 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pentru Lotul 1 Servere: oferta operatorului economic SRL S&T MOLD corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii și este desemnată câștigătoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 1 826 382 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 2 101 885 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servere
Data:
12 aug 2021, 15:35
Subiectul întrebării:
Warranty
Întrebare:
Bună ziua! "Warranty, service, support and upgrades: 5-Year Next Business Day (Manufacturer remote problem diagnosis and Support, Replacement parts and materials, Onsite hardware support, Firmware updates, Software support)". Veți lua în considerare o ofertă cu garanție "Partner Support NBD" în cadrul acestei licitații? Luând în considerare respectarea tuturor cerințelor enumerate. Pentru că în Republica Moldova nu există o reprezentare a majorității mărcilor cunoscute. În acest sens, vânzările și serviciile sunt efectuate prin intermediul unor parteneri autorizați. Vă mulțumesc pentru răspunsul dumneavoastră.
Răspuns (12 aug 2021, 16:35):
Conform documentației de achiziție s-a solicitat ”Warranty, service, support and upgrades: 5-Year Next Business Day (Manufacturer remote problem diagnosis and Support, Replacement parts and materials, Onsite hardware support, Firmware updates, Software support)”. Totodată, conform criteriilor de selecție subpct. 11 din pct. 12 din Anunț de participare, ofertantul trebuie să demonstreze accesul la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a Contractului, adică trebuie să dispună de acces la un Centru de deservire tehnică local autorizat pentru deservirea echipamentului ofertat, cu specialişti calificaţi. Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei: 1. Ofertantul va indica denumirea, adresa Centrului de deservire și va prezenta (după caz) documente ce confirmă că centrul de deservire autorizat va deservi echipamentul oferit de Ofertant în cadrul procedurii de achiziție; 2. Documente aferente autorizării producătorului a Centrului de deservire; 3. Se vor prezenta informații privind deservirea echipamentelor în perioada de garanție, ce cuprind minim condiţiile în descrierea bunurilor (Procedurile de menţinere şi suport; Timpul de reacție din momentul adresării pentru suport şi timpului mediu de reparaţie pentru fiecare tip echipament aflat la mentenanță; Organizarea şi asigurarea suportului “hot-line”).
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări