Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
13.07.2021 13:18
până la 21.07.2021 14:53
până la 21.07.2021 14:53
2
Propunerea ofertelor
de la
21.07.2021 14:53
până la 24.07.2021 14:53
până la 24.07.2021 14:53
3
Licitaţie
de la
26.07.2021 13:00
până la 26.07.2021 15:05
până la 26.07.2021 15:05
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
411 965 MDL
Perioada clarificărilor:
13 iul 2021, 13:18 - 21 iul 2021, 14:53
Perioada de depunere a ofertelor:
21 iul 2021, 14:53 - 24 iul 2021, 14:53
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Tehnică de calcul – 2021
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
13 iul 2021, 13:18
Data ultimilor modificări
19 iul 2021, 14:53
Achizitii.md ID
21041817
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
4.anunt de participare 21041817.pdf
4.anunt de participare 21041817.pdf
Istoricul documentului
-
4.anunt de participare 21041817.pdf
4.anunt de participare 21041817.pdf
ID: 69f2d4a3-03ec-40f5-b314-515de95f8c9a
tenderNotice
-
4.anunt de participare 21041817.pdf
4.anunt de participare 21041817.pdf
ID: 69f2d4a3-03ec-40f5-b314-515de95f8c9a
tenderNotice
-
4.anunt de participare 21041817.pdf
4.anunt de participare 21041817.pdf
ID: 69f2d4a3-03ec-40f5-b314-515de95f8c9a
tenderNotice
tenderNotice
19.07.21 14:53
5.doc. standard cop 21041817.docx
Istoricul documentului
-
5.doc. standard cop 21041817.docx
ID: cb45ecc6-973f-402f-9a6f-39a1d00de2a5
Documentele la ofertă
-
5.doc. standard cop 21041817.docx
ID: cb45ecc6-973f-402f-9a6f-39a1d00de2a5
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
19.07.21 14:53
3.Laptop i3 Intel
Data:
13 iul 2021, 15:19
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (14 iul 2021, 09:31):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
3.Laptop i3 Intel
Data:
14 iul 2021, 12:04
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. Va multumim pentru clarificari si respectarea legislatiei in vederea utilizarii eficiente a banilor publici si a mariri bazei de ofertanti in acest sens. Dar, prevederile HG 212/2018 nu sunt o optiune, ci o obligatie pentru Autoritatile contractante si, la fel, fac parte din documentele solicitate obligatoriu de la ofertanti. Atasat veti gasi link-ul cu pozitia Agentiei Achizitii Publice pe acest subiect. In rest - decizia va apartine, dar riscati sa fie anulata procedura si sa nu beneficiati de echipamentul respectiv din cauza posibilelor contestari.
https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-cerin%C8%9Bele-fa%C8%9B%C4%83-de-operatorii-economici-care-v%C3%AEnd-%C5%9Fisau-import%C4%83-produse-de
Răspuns (15 iul 2021, 10:52):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
3.Laptop i3 Intel
Data:
16 iul 2021, 16:19
Subiectul întrebării:
intel i3, i5, i7
Întrebare:
Buna ziua!
intel i3, i5, i7 este marca inregistata si nu poate fi folosita in caietul de sarcine, puteti sa adaugati textul: analogic sau echivalent?
Răspuns (16 iul 2021, 16:38):
Intel i3, i5, i7 reprezinta caracateristicile unei componente din bunul solicitat si nicidecum marca bunului oferit. Componentele date pot fi utilizate de catre un numar mare de Producatori de tehnica de calcul, fapt ce nu impiedica participarea mai multor Furnizori la procedura de achizitie.
3.Laptop i3 Intel
Data:
16 iul 2021, 17:26
Subiectul întrebării:
i3 si i5
Întrebare:
Buna seara!
Procesoare cu Base Frequency: 3.4 GHz nu gasiti. Asa paramentru va fi doar in Turbo Boost.
Modificati va rog cerintele minime.
Răspuns (19 iul 2021, 14:50):
Modificat
5.Laptop i7 Intel
Data:
16 iul 2021, 17:28
Subiectul întrebării:
base frequency
Întrebare:
La fel si la i7: base frequency 4.2 GHz nu gasiti. Modificati va rog
Răspuns (19 iul 2021, 14:50):
Modificat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK