+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 12.07.2021 15:08
până la 15.07.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2021 13:00
până la 20.07.2021 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 163 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iul 2021, 15:08 - 15 iul 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2021, 13:00 - 20 iul 2021, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Gherman
Telefonul de contact
(022) 23-35-03
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
12 iul 2021, 15:08
Data ultimilor modificări
12 iul 2021, 15:08
Achizitii.md ID
21041782
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
LOT 1 Hârtie xerox A4
Buget: 112000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
formulare.docx
Documentele la ofertă
Formulare
12.07.21 15:08
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
12.07.21 15:08
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".