Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21041752
1
Perioada de actualizare
de la
12.07.2021 10:43
până la 17.07.2021 00:00
până la 17.07.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.07.2021 00:00
până la 29.07.2021 06:00
până la 29.07.2021 06:00
3
Licitaţie
de la
30.07.2021 15:00
până la 30.07.2021 15:14
până la 30.07.2021 15:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
377 500 MDL
Perioada clarificărilor:
12 iul 2021, 10:43 - 17 iul 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 iul 2021, 0:00 - 29 iul 2021, 6:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de mentenanță a SIA ”Sistemul de management în educație”(SIME) (modulul Educație timpurie și modulul Învățământ general
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 iul 2021, 10:43
Data ultimilor modificări
14 iul 2021, 11:45
Achizitii.md ID
21041752
MTender ID
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard_servicii de mentenanță_sime_08.07.2021.signed.pdf
documentatia standard_servicii de mentenanță_sime_08.07.2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
Fișa de achiziții
12.07.21 10:43
duae_servicii de mentananță sime_08.07.2021.doc
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
12.07.21 10:43
anunt de participare _servicii de mentenană_sime_08.07.2021.signed.pdf
anunt de participare _servicii de mentenană_sime_08.07.2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
12.07.21 10:43
caiet de sarcini_servicii de mentenanță sime_08.07.2021.signed.pdf
caiet de sarcini_servicii de mentenanță sime_08.07.2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
12.07.21 10:43
age-3011-507-09072021-ctice.signed.pdf
age-3011-507-09072021-ctice.signed.pdf
Documentele la ofertă
Avizarea Documentației aferente achiziției
12.07.21 10:47
Data:
14 iul 2021, 11:45
Subiectul întrebării:
Codul-sursa si documentarea sistemului
Întrebare:
Buna ziua!
Dispuneti de codul-sursa al SIA si de documentatia tehnica care descrie cum functioneaza sistemul (nu ghidul utilizatorului)?
Răspuns (14 iul 2021, 14:21):
Bună ziua.
Toate codurile-sursă și documentația tehnică existentă va fi pusă la dispoziția câștigătorului licitației.
Data:
14 iul 2021, 16:38
Subiectul întrebării:
Platforma de dezvoltare
Întrebare:
Buna ziua!
Pe ce platforma a fost dezvoltat softul? Front-end, Back-end, Database? Ce sisteme de operarea si aplicatii sunt pe servere, versiunile?
Va multumim!
Răspuns (15 iul 2021, 09:26):
Toate răspunsurile la întrebările solicitate le găsiți în caietul de sarcini pentru licitația dată și anume în Specificația serviciilor și Cerințele față de ofertant.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK