+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2021 12:02
până la 21.07.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.07.2021 11:00
până la 28.07.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 110 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2021, 12:02 - 21 iul 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iul 2021, 11:00 - 28 iul 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de deservire si intretinere a havuzului din parcul Valea Trandafirilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2021, 11:46
Data ultimilor modificări
8 iul 2021, 12:02
Valoarea estimată (fără TVA)
110 000 MDL
Achizitii.md ID
21041655
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
5 aug 2021 11:51 - 31 dec 2021 12:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire si intretinere a havuzului din parcul Valea Trandafirilor CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
8.07.21 12:02
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
8.07.21 12:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neostil

Preţul ofertei: 108 798,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă de operatorul economic este conformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări