+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2021 19:23
până la 12.07.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.07.2021 15:00
până la 15.07.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 383 250 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2021, 19:23 - 12 iul 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iul 2021, 15:00 - 15 iul 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

instalarea pavajului pe aleea centrală și în zona de dans
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5940, MOLDOVA, Făleşti, s.Răuţel, s.Rautel r-n Falesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Tcaciuc
Telefonul de contact
067389124
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2021, 19:16
Data ultimilor modificări
7 iul 2021, 19:39
Valoarea estimată (fără TVA)
383 250 MDL
Achizitii.md ID
21041638
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-5940, MOLDOVA, Făleşti, s.Răuţel, s.Rautel r-n Falesti
Durata contractului
17 iul 2021 18:00 - 30 dec 2021 19:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de instalare a pavajului CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
Documentele la ofertă
7.07.21 19:23
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 314 855,66 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta cea mai avantajoasă ca raport preț-calitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAUHOF GROUP

Preţul ofertei: 344 914,48 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 394 564,26 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

DELTA FORTA SECURITATE

Preţul ofertei: 426 237 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Lucrări de instalare a pavajului în parcul public s. Răuțel
Data:
8 iul 2021, 09:37
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz.6; simbol DA19A Indicati Va rog caracteristici (specificații) la folie din polietilenă și norma la 1m2
Răspuns (8 iul 2021, 10:22):
Folie de polietilena 100mk lățimea 3m norma 1,1
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări