+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2021 19:06
până la 19.07.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 19.07.2021 10:30
până la 11.08.2021 11:00
au rămas 8 zile
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 12 774 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2021, 19:06 - 19 iul 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iul 2021, 10:30 - 11 aug 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
lucrări pentru reabilitarea infrastructurii stradale (accesele pietonale) din str. A. Sciusev tronsonul cuprins între bd. Ștefan cel Mare și Sfânt și str. Lev Tolstoi mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Roșca
Telefonul de contact
079602215
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2021, 19:06
Data ultimilor modificări
9 iul 2021, 15:18
Achizitii.md ID
21041637
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
img_0001 anunț de participare.pdf img_0001 anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
9.07.21 15:18
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
9.07.21 15:18
documentația standard din 7.5.2021.docx
Documentele la ofertă
documentația standard în corespundere cu Ordinul din 7 mai 2021
9.07.21 15:18
Data:
7 iul 2021, 19:36
Subiectul întrebării:
Documentatia standart
Întrebare:
Buna ziua. E necesar de modificat documentatia conform noului ordin din 7 mai 2021. Multumim
Răspuns (9 iul 2021, 15:18):
modificată documentația standard în corespundere cu Ordinul din 7 mai 2021
Data:
8 iul 2021, 10:21
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Revizuiti perioada de depunere a ofertelor va rog.
Răspuns (9 iul 2021, 15:19):
perioada de depunere a ofertelor revizuită
Data:
12 iul 2021, 09:08
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Pozitia 8 - DA12B (si restul asemanatoare) In resurse se exclude: 1.Piatra sparta 15-25 mm - 0.203m3 si 2. Piatra sparta 40-63 mm - 1.219. Si in loc includem Piatra sparta 5-20 mm cu norma 1.422m3 ? Va rog sa confirmati daca e corecta modificarea sau e altfel. Multumesc.
Răspuns (12 iul 2021, 16:29):
se acceptă
Data:
12 iul 2021, 10:39
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
publicati va rog rechizitele bancare pentru efectuarea garantiei prin transfer la contul autorității contractante, multumim anticipat.
Răspuns (12 iul 2021, 13:52):
Garanția bancară se acceptă conform Formularul din Anexa 9 din documentația standard.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".