1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2021 15:03
până la 12.08.2021 08:57
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2021 08:57
până la 02.09.2021 08:57
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 48 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2021, 15:03 - 12 aug 2021, 8:57
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2021, 8:57 - 2 sept 2021, 8:57
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

3.Ciment ortopedic cu antibiotic 20g
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2021, 14:48
Data ultimilor modificări
10 aug 2021, 8:57
Valoarea estimată (fără TVA)
48 000 MDL
Achizitii.md ID
21041621
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 sept 2021 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ciment ortopedic cu antibiotic 20g CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat (3).pdf anunt_de_participare.semnat (3).pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare.semnat
7.07.21 15:03
1. documentatia_standard_bunuri.semnat (2).pdf 1. documentatia_standard_bunuri.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
7.07.21 15:03
model contract - achizi_ionarea centralizata endoproteze lp 20-00037 (1).doc
Documentele la ofertă
model contract
7.07.21 15:03
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
7.07.21 15:03
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Documentele la ofertă
formularele-f4.1-si-f4.2
10.08.21 08:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Romedcom

Preţul ofertei: 50 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări