1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2021 12:22
până la 16.07.2021 14:26
2
Propunerea ofertelor
de la 16.07.2021 14:26
până la 23.07.2021 14:26
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 666 600 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2021, 12:22 - 16 iul 2021, 14:26
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iul 2021, 14:26 - 23 iul 2021, 14:26
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a Sălii de conferinţe şi încăperilor aferente în cadrul Institutului de Științe ale Educației, mun. Chișinău, str. Doina 104, Etapa I
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Doina 104
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghenadii Suveică
Telefonul de contact
022466921
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2021, 12:06
Data ultimilor modificări
14 iul 2021, 14:26
Valoarea estimată (fără TVA)
1 666 600 MDL
Achizitii.md ID
21041609
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Doina 104
Durata contractului
30 iul 2021 12:20 - 31 dec 2021 12:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a Sălii de conferinţe şi încăperilor aferente în cadrul Institutului de Științe ale Educației, mun. Chișinău, str. Doina 104, Etapa I CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini (etapa i)2-1-1 ise doina.doc
Documentele la ofertă
7.07.21 12:22
documentatia standard 2021 (etapa i).pdf documentatia standard 2021 (etapa i).pdf
Documentele la ofertă
14.07.21 14:26
anunt_de_participare ise etapa 1.pdf anunt_de_participare ise etapa 1.pdf
Documentele la ofertă
14.07.21 14:26
duae_ro_0 (10) 14.07.2021.doc
Documentele la ofertă
14.07.21 14:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL"Galicus"

Preţul ofertei: 1 851 279,68 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde documentaţiei de atribuire solicitată de autoritatea contractantă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări