1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2021 09:25
până la 12.07.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.07.2021 09:00
până la 20.07.2021 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 916 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2021, 9:25 - 12 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iul 2021, 9:00 - 20 iul 2021, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sistem de securizare energetică a Dispeceratului „Centru” din str. Gh. Asachi, 69, mun. Chișinău. Construcția cadrului suport pentru sistemul de securizare energetică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilii Bodarev
Telefonul de contact
022-78-51-60
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2021, 9:21
Data ultimilor modificări
7 iul 2021, 9:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 916 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21041586
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Durata contractului
26 iul 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem de securizare energetică a Dispeceratului „Centru” din str. Gh. Asachi, 69, mun. Chișinău. Construcția cadrului suport pentru sistemul de securizare energetică CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
7.07.21 09:25
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
7.07.21 09:25
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
7.07.21 09:25
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
7.07.21 09:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

COMPASS

Preţul ofertei: 2 032 988,92 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea ofertei cu cerințele caietului de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări