1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2021 09:15
până la 19.07.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.07.2021 12:00
până la 28.07.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 223 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2021, 9:15 - 19 iul 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iul 2021, 12:00 - 28 iul 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 iul 2021, 9:15
Valoarea estimată (fără TVA)
7 223 000 MDL
Achizitii.md ID
21041585
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
2 aug 2021 03:00 - 15 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din macadam amplasate teritorial în raioanele Căușeni, Ștefan Vodă CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE macadam Căușeni, Ștefan Vodă
Documentele la ofertă
DUAE
7.07.21 09:15
Anunț de participare macadam Căușeni, Ștefan Vodă
Documentele la ofertă
Anunț de participare
7.07.21 09:15
Caiet de sarcini macadam Căușeni, Ștefan Vodă
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
7.07.21 09:15
Documente licitatie lucrari macadam Căușeni, Ștefan Vodă
Documentele la ofertă
Documentația standard
7.07.21 09:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ,,ACIT-TRANS”

Preţul ofertei: 6 861 848,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta se respinge din considerente că nu corespunde cerințelor caietului de sarcini ce ține de materiale și cantități
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CREDO INDUSTRY

Preţul ofertei: 6 925 775,29 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1625637977530 din 09.08.2021 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1625637977530 din 28.07.2021, în vederea achiziționării lucrărilor de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din macadam amplasate teritorial în raioanele Căușeni, Ștefan Vodă, vă comunicăm următoarele: Conform clasamentului cel mai mic preț al ofertei a fost propus de operatorul economic S.R.L.”Acit-Trans”, iar în urma evaluării grupul de lucru a constatat că propunerea tehnică în special devizul de cheltuieli nu corespunde cerințelor caietului de sarcini. Astfel că, nu a fost luat în calcul coeficientul k=1,59 la calcularea cantității de ciment necesară, respectiv cantitatea ofertată este mai mică decît cea solicitată, iar în nomenclatorul de deviz DA134 a fost indicat piatră spartă LA25 conform EN13242+A1, dar în resurse este indicat alt material ”piatră spartă fracția 10-20 mm, 5-10 mm, 20-70 mm”, care nu corespunde standardelor europene în vigoare pe teritoriul Republicii Moldova. De asemenea, contrar prevederilor subpunctului 2 a punctului 125 a Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 638/2020, care prevede că ” cuantumul garanției pentru ofertă, care nu va depăși 2% din valoarea estimată a ofertei, fără taxa pe valoarea adăugată” garanția pentru ofertă, constituită sub formă de transfer direct la contul de gestiune al autorității contractante, în suma totală de 72 230 lei include 12 038,33 lei TVA. Mai mult, la excluderea valorii TVA, suma primită nu constituie 1% din valoarea ofertei fără TVA, cuantum solicitat drept garanție pentru ofertă. Criteriu solicitat inclusiv și prin Anunțul de participare. În circumstanțele expuse și ținând cont de neconformitățile evaluate, grupul de lucru, califică oferta S.R.L.”Acit-Trans” ca neconformă cerințelor documentației de atribuire din care considerente se respinge potrivit punctului 135 a Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 638/2020 Următorul pe listă care a propus cel mai mic preț al ofertei este operatorul economic S.R.L.”Credo Industry” în sumă de 6 925 775,29 (șase milioane nouă sute douăzeci și cinci mii șapte sute șaptezeci și cinci lei, 29 bani) fără TVA și 8 310 930,95 (opt milioane trei sute zece mii nouă sute treizeci lei, 95 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de oferta tehnică și oferta financiară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art.32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanția pentru ofertă. Potrivit Ordinului Ministerului Finanțelor nr.145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ,,Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani,,.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări