+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 383 250 MDL
Perioada clarificărilor: 6 iul 2021, 19:31 - 12 iul 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iul 2021, 15:00 - 15 iul 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

instalarea a pavajului în parcul public s. Răuțel
Informația despre anulare
Motivul anulării
redactarea documentelor
Data anulării
7 iul 2021, 9:14
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5940, MOLDOVA, Făleşti, s.Răuţel, s.Rautel r-n Falesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Tcaciuc
Telefonul de contact
067389124
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
6 iul 2021, 19:31
Data ultimilor modificări
7 iul 2021, 9:14
Achizitii.md ID
21041572
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de evaluare
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
7 iul 2021, 07:26
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Bună ziua. Conform anunțului de participare se solicită obligatoriu de prezentat următoarele docomente formularele (F3.1 F3.3 F3.8 F3.9 sau F3.10, F3.11 F3.12 , F3.13, F3.14) dar conform ordinului Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021 aceste formulare au fost abrogate și introduse anexe suplimentare. Ce prezentam în acest caz ??? Modifica-ți anunțul de participare si documentatia standard.
Data:
7 iul 2021, 08:34
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Ce forma de pavaj va fi solicitat, si daca o sa includa si color?
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".