Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
06.07.2021 16:04
până la 17.07.2021 10:30
până la 17.07.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la
17.07.2021 10:30
până la 27.07.2021 10:30
până la 27.07.2021 10:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 595 033 MDL
Perioada clarificărilor:
6 iul 2021, 16:04 - 17 iul 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
17 iul 2021, 10:30 - 27 iul 2021, 10:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Scarificarea ușoară a împietruirii drumului, frezarea și plombarea gropilor la îmbrăcămintea degradată, executarea stratului de fundație sau reprofilare din piatră spartă, amorsarea suprafeței cu bitum, amenajarea stratului de egalizare din beton asfaltic cu agregate mărunte, executarea îmbrăcămintei rutiere de beton asfaltic cu agregate mărunte pe suprafața amorsată cu bitum, consolidarea acostamentelor cu un strat din piatră spartă, reparația podețului existent
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 iul 2021, 16:04
Data ultimilor modificări
12 iul 2021, 11:57
Achizitii.md ID
21041558
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a drumului L242 ”Ciuluc –Hiliuți- Răuțelul Nou”
Buget: 2595033.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
model_declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
6.07.21 16:04
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini/specificatii tehnice
6.07.21 16:04
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
6.07.21 16:04
Data:
12 iul 2021, 11:57
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
buna ziua, publicati va rugam rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei pentru oferta
Răspuns (12 iul 2021, 12:03):
Autoritatea contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, conform pct 16, nr.3 și pct. 17 din anuntul de participare - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf- 1007601009347, IBAN-MD20TRGDAL14514143010000, TRZMD 2X, Trezoreria Regionala Nord).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK