1
Perioada de actualizare
de la 30.06.2021 12:58
până la 08.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.07.2021 10:00
până la 13.07.2021 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 306 125,50 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iun 2021, 12:58 - 8 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iul 2021, 10:00 - 13 iul 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; - utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
30 iun 2021, 12:58
Data ultimilor modificări
30 iun 2021, 14:32
Achizitii.md ID
21041356
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa14_69.rtf
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
an10_69.docx
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
an12_69.docx
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
an15_69.docx
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
ordin mf nr. 69 documentației standard.docx
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
an9_69.docx
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
an16_69.docx
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
an17_69.docx
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
anunț de participare nou.docx
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
an8_69.docx
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
an13_69.docx
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
iulia hasdeu f1.rtf
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
30.06.21 12:58
Data:
30 iun 2021, 14:32
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Anexele 18, 19, 20, 21 se cer in caz de asociere?
Răspuns (1 iul 2021, 08:29):
da se prezint de operatori economici în caz de asociere
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.