1
Perioada de actualizare
de la 29.06.2021 15:58
până la 01.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.07.2021 10:00
până la 14.07.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 25 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iun 2021, 15:58 - 1 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2021, 10:00 - 14 iul 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 1 „Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”,„Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”:
1.1. - Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”;
1.2. - Servicii de asistență pentru software S.I. „Registrul petițiilor”;
1.3. - Servicii de asistență pentru software S.I. „Biblioteca electronică”.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Leu Mariana
Telefonul de contact
022409715
Datele achizitiei
Data publicării
29 iun 2021, 15:53
Data ultimilor modificări
29 iun 2021, 15:58
Valoarea estimată (fără TVA)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21041334
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
16 iul 2021 15:56 - 31 dec 2021 15:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asistență pentru software S.I.”Registrul petițiilor”- Clasificarea petițiilor după tipuri, tematică, localități, rezultate examinare, corespondenți etc.; - notificarea (prin e-mail) privind mersul executării documentelor (atenţionări, avertizări, comentarii ş.a.); - accesul personalizat al utilizatorilor la documente în funcţie de rolul exercitat de utilizator; - posibilitatea reînnoirii sau modificării drepturilor de acces; - informarea automatizată a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea documentelor sau elaborarea altora noi; - jurnalizarea acțiunilor utilizatorilor: accesare document, deschidere document etc.; - crearea, administrarea, redactarea şi completarea clasificatoarelor Sistemului; - generarea de documente complexe, cum ar fi statistici, rapoarte etc.; - asigurarea securităţii informaţiei la toate etapele de creare, redactare şi transportare a documentelor prin reţele; - identificarea documentelor, navigarea prin bazele de date, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - atașarea fișierelor cu răspunsul la petiție; - stabilirea termenelor-tip și a celor individuale de examinare a documentelor; - asigurarea accesului conducătorilor de subdiviziuni la documentele elaborate de subalterni; - asigurarea, până la distribuirea documentului spre examinare, accesului la document exclusiv pentru personalul cu funcții de registrator, administrator și coordonator; - posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - spațiu suficient de stocare a fișierelor; - numerotarea mixtă (generarea numărului de ordine automat a documentelor începând cu nr.1 annual, adăugarea manuală a unui indice - literă) - instrument bazat cu interfață web. CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de asistență pentru software S.I.”Managementul documentelor” -  Clasificarea documentelor (după tip: scrisoare, sesizare, indicație, demers, solicitare etc.; după mijloacele de comunicare: prin poștă, prin e-mail, prin curierul corespondentului, prin curierul propriu; fax etc.); - notificarea (prin e-mail) privind mersul executării documentelor (atenţionări, avertizări ş.a.); - accesul personalizat al utilizatorilor la documente în funcţie de rolul exercitat de utilizator; - posibilitatea reînnoirii sau modificării drepturilor de acces; - informarea automatizată (prin e-mail) a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea documentelor sau elaborarea altora noi; - jurnalizarea acțiunilor utilizatorilor: accesare document, deschidere document etc.; - crearea, administrarea, redactarea şi completarea clasificatoarelor Sistemului; - generator de date statistice, constructor de rapoarte; - asigurarea securităţii informaţiei la toate etapele de creare, redactare şi transportare a documentelor prin reţele; - identificarea documentelor, navigarea prin bazele de date, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - stabilirea termenelor-tip și a celor individuale de examinare a documentelor; - asigurarea accesului conducătorilor de subdiviziuni la documentele elaborate de subalterni; - asigurarea, până la distribuirea documentului spre examinare, accesului la document exclusiv pentru personalul cu funcții de registrator, administrator și coordonator; - posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - numerotarea mixtă (generarea numărului de ordine automat a documentelor începând cu nr.1 annual, adăugarea manuală a indicelui subdiviziunii); - instrument bazat cu interfață web. CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Luna
3)
Denumirea
Servicii de asistență pentru software S.I.”Biblioteca electronică”- Stocarea și distribuirea documentelor cu caracter de dispoziție destinatarilor; - Clasificarea documentelor după tip (ordin de bază, ordin pe efectiv, ordin MJ, dispoziție, dispoziție MJ, circulară, nomenclator etc.); - Menţinerea istoriei de modificare a documentelor (note informative referitor la modificările introduse în documentelor sunt anexate electronic de document); - Accesul personalizat al utilizatorilor la documente în dependenţă de funcţia executată; - Posibilitatea reînnoirii drepturilor de acces; - Informarea automatizată (prin e-mail) a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea/elaborarea documentelor; - Identificarea documentelor, navigarea prin biblioteca de documente, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - Selectarea documentelor în ordinea cronologică a aprobării, după criteriile de înregistrare; Regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - Comentarea documentului de către utilizatori; - Divizarea accesului la modificarea bazei de date; - Posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - Evidența executării documentelor cu caracter de dispoziție; - Instrument bazat cu interfață web. CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare (Pdf)
29.06.21 15:58
anunt de participare secretariat.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare (Word)
29.06.21 15:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Preţul ofertei: 24 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări