Selectaţi tipul procedurii
21041320
1
Perioada de actualizare
de la
29.06.2021 11:52
până la 09.07.2021 13:00
până la 09.07.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la
09.07.2021 13:00
până la 20.07.2021 13:00
până la 20.07.2021 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 180 000 MDL
Perioada clarificărilor:
29 iun 2021, 11:52 - 9 iul 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 iul 2021, 13:00 - 20 iul 2021, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reagenți de laborator și consumabile, în scopul realizării proiectului ,,Rețeaua de excelență privind diagnosticul și cercetarea cancerului pulmonar
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 iun 2021, 11:38
Data ultimilor modificări
30 iun 2021, 8:07
Achizitii.md ID
21041320
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
30 iun 2021, 08:07
Subiectul întrebării:
TVA si TAXE
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa ne comunicati daca prezenta procedura de achizitie este cu scutire de taxe vamale si tva la importul produselor (in cadrul unui proiect scutit de TVA si taxe vamale) sau la importul produselor se va achita TVA si taxe vamale ?
Răspuns (30 iun 2021, 09:08):
Da, procedura de achizitie este dedusa de TVA, Hotarare de Guvern 246/2010. In doc. de licitatie este indicat
Data:
6 iul 2021, 14:04
Subiectul întrebării:
Componenta ofertei
Întrebare:
Buna ziua, In anuntul de participare la licitatie, punctul 19, sunt enumerate o serie de formulare (4.1, 4.2, 3.1, duae) care trebuie prezentate in licitatie. Totodata, in sistemul SIA RSAP sunt atasate si alte documente, care intr-un fel, dubleaza de exeplu formularele F4.1 si F4.2 (cum ar fi FORMULAR DE OFERTE PENTRU UN CONTRACT DE ACHIZIȚII, ANEXA II + III: SPECIFICAȚII TEHNICE + OFERTĂ TEHNICĂ, ANEXA IV: MODEL DE OFERTĂ FINANCIARĂ). Reiesind din cele expuse, va rugam sa ne comunicati daca in licitatie ( in sistemul SIA RSAP) trebuie prezentate si actele cum ar fi FORMULAR DE OFERTE PENTRU UN CONTRACT DE ACHIZIȚII, ANEXA II + III: SPECIFICAȚII TEHNICE + OFERTĂ TEHNICĂ, ANEXA IV: MODEL DE OFERTĂ FINANCIARĂ etc ori acestea vor fi expediate de adresa autoritatii contractante, la solicitare?
Răspuns (8 iul 2021, 11:50):
La solicitare le veți expedia
Data:
8 iul 2021, 09:31
Subiectul întrebării:
Acte solicitate
Întrebare:
Buna ziua, in instructiunile de participare, sunt solicitate o serie de acte , unele dintre care le consideram ca ar fi confidentiale, si nu ar trebui ca sa aiba acces alte persoane cu exceptia autoritatii contractante (cum ar fi suma mijloacelor disponibile in conturi etc). Rugam sa precizati daca acestea trebuie anexate in procedura de licitatie ori pot fi transmise prim email autoritatii contractante, la solicitarea acesteia. Va multumim anticipat pentru raspuns.
Răspuns (8 iul 2021, 11:51):
La solicitare le veți expedia
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK