+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2021 10:40
până la 22.07.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2021 12:00
până la 26.07.2021 12:30
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 22 500 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2021, 10:40 - 22 iul 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2021, 12:00 - 26 iul 2021, 12:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de dezvoltare și mentenanța softului ”Registrul electronic de evidență al pacienților COVID-19”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Cadelnic
Telefonul de contact
022-205265
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2021, 10:40
Data ultimilor modificări
20 iul 2021, 10:40
Achizitii.md ID
21041259
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare (67).docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare
20.07.21 10:40
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
20.07.21 10:40
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".