Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21041258
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
22 500 MDL
Perioada clarificărilor:
25 iun 2021, 17:05 - 28 iun 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 iun 2021, 17:00 - 1 iul 2021, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de dezvoltare și mentenanța softului ”Registrul electronic de evidență al pacienților COVID-19”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 iun 2021, 17:05
Data ultimilor modificări
9 iul 2021, 15:48
Achizitii.md ID
21041258
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de dezvoltare și mentenanța softului ”Registrul electronic de evidență al pacienților COVID-19”
Buget: 22500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
28 iun 2021, 10:55
Subiectul întrebării:
Clarificarea tehnologiilor
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa ne informati care a fost stackul tehnologic utilizat la dezvoltarea platformei. Multumim anticipat
Răspuns (28 iun 2021, 16:59):
...
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK