1
Perioada de actualizare
de la 24.06.2021 16:51
până la 04.07.2021 21:19
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2021 21:19
până la 14.07.2021 21:19
3
Licitaţie
de la 15.07.2021 15:00
până la 15.07.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 616 760 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iun 2021, 16:51 - 4 iul 2021, 21:19
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2021, 21:19 - 14 iul 2021, 21:19
Începutul licitației: 15 iul 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Sistem de tabla electronică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7728, MOLDOVA, Ialoveni, s.Răzeni, Stefan Cel Mare
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Violeta Mihalachi
Telefonul de contact
068889702
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2021, 16:39
Data ultimilor modificări
2 iul 2021, 21:19
Valoarea estimată (fără TVA)
616 760 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
12 335,20 MDL
Achizitii.md ID
21041212
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7728, MOLDOVA, Ialoveni, s.Răzeni, Stefan Cel Mare
Durata contractului
16 iul 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem de tabla electronică CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 17.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_nou_tehnica_de calcul_2021.pdf duae_ro_nou_tehnica_de calcul_2021.pdf
Documentele la ofertă
2.07.21 21:19
Documentele lotului
anunt_de_participare-tehnica_de_calcul_2021.signed.pdf
2.07.21 21:19
duae_ro_nou_tehnica_de calcul_2021.pdf
2.07.21 21:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIDIMENSIONAL TEC SRL

Preţul ofertei: 544 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Savexol SRL

Preţul ofertei: 616 760 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Se declara invingator agentul economic Savexol SRL pentru lotul nr.2,deoarece intruneste intocmai toate cerintele indicate de catre autoritatea contractanta conform specificatiilor tehnice in anuntul de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Sistem de tabla electronică
Data:
24 iun 2021, 18:51
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii !
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam respectuos sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (25 iun 2021, 10:07):
Buna ziua! In conformitate cu HG 212/2018 pct.45 ,46 si 47 autoritatea contractanta solicita ofertantilor obligativitatea de a detine numarul de inregistrare din Lista producatorilor ceea ce reprezinta obligatia fiecarui producator pe piata. O zi buna sa aveti!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări