1
Perioada de actualizare
de la 24.06.2021 13:46
până la 05.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.07.2021 10:00
până la 15.07.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 551 600 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iun 2021, 13:46 - 5 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iul 2021, 10:00 - 15 iul 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a sediului Procuraturii raionului Sîngerei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2021, 11:15
Data ultimilor modificări
25 iun 2021, 9:15
Valoarea estimată (fără TVA)
551 600 MDL
Achizitii.md ID
21041185
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
26 iul 2021 13:34 - 31 dec 2021 13:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a sediului Procuraturii raionului Sîngerei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini sîngerei.rtf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
24.06.21 13:46
documentația standard (2).semnat.pdf documentația standard (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.06.21 13:46
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
24.06.21 13:46
anunț de participare (2).semnat.pdf anunț de participare (2).semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.06.21 13:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL CLEMANTIN

Preţul ofertei: 498 891,47 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări