1
Perioada de actualizare
de la 24.06.2021 13:46
până la 05.07.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.07.2021 10:00
până la 15.07.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 551 600 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iun 2021, 13:46 - 5 iul 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iul 2021, 10:00 - 15 iul 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a sediului Procuraturii raionului Sîngerei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2021, 11:15
Data ultimilor modificări
25 iun 2021, 9:15
Valoarea estimată (fără TVA)
551 600 MDL
Achizitii.md ID
21041185
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
26 iul 2021 13:34 - 31 dec 2021 13:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a sediului Procuraturii raionului Sîngerei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini sîngerei.rtf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
24.06.21 13:46
documentația standard (2).semnat.pdf documentația standard (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.06.21 13:46
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
24.06.21 13:46
anunț de participare (2).semnat.pdf anunț de participare (2).semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.06.21 13:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL CLEMANTIN

Preţul ofertei: 498 891,47 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări