1
Perioada de actualizare
de la 23.06.2021 18:35
până la 13.07.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.07.2021 11:00
până la 02.08.2021 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 25 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2021, 18:35 - 13 iul 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iul 2021, 11:00 - 2 aug 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de schimbarea tâmplăriei din PVC
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2021, 18:35
Data ultimilor modificări
30 iun 2021, 8:28
Achizitii.md ID
21041162
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
23.06.21 18:35
anunț de participare_tip_nou.signed.pdf anunț de participare_tip_nou.signed.pdf
Documentele la ofertă
30.06.21 08:28
Lucrări de schimbarea tâmplăriei din PVC
Data:
24 iun 2021, 10:57
Subiectul întrebării:
Transportarea materialelor
Întrebare:
De ce nu indicați adresele exacte unde vor fi executate lucrările?
Răspuns (24 iun 2021, 15:49):
Este de vorba de licitație deschisă (acord-cadru). Recomandăm să examinați legislația la acest compartiment.
Data:
25 iun 2021, 09:34
Subiectul întrebării:
Sancţiuni pentru neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor
Întrebare:
Precizați care va fi procentul pentru neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor ?
Răspuns (29 iun 2021, 08:52):
La ce exact Vă referiți?
Data:
29 iun 2021, 11:15
Subiectul întrebării:
documentatia de atribuire
Întrebare:
Buna ziua, Tendere de 30 120 000 lei nu sunt petrecute in fiecare zi, si de aia, va solicitam sa modificati p10 a) executarea în ultimii 5 ani cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului cel mai mare contract subsecvent. E destul sa lasati confirmarea executării lucrărilor de montare a tâmplăriei de PVC pe parcursul a 5 ani, minim de 3 500 m2 Recomandări din partea beneficiarilor pentru demonstrarea lucrărilor similare.
Răspuns (5 iul 2021, 15:43):
Aceasta cerinta este obligatorie conform legislatiei in vigoare
Data:
29 iun 2021, 16:47
Subiectul întrebării:
documentatia de atribuire
Întrebare:
La p. 10 se are in vedere ca, OE trebuie sa prezinte una dintre aceste doua solicitari? 1. Contract cu o valoare nu mai mică de 75% sau 2. Minim de 3 500 m2
Răspuns (5 iul 2021, 15:44):
Ambele cerinte trebuie sa fie respectate
Data:
5 iul 2021, 16:48
Subiectul întrebării:
documentatia
Întrebare:
Pentru cine e pregatit acest tender? Ar fi bine ca, sa participe mai mult operatori economici, dar nu iarasi, le dati prioritate celor mari,iar astea, care nu au ca experienta contract de 30000000, iarasi sa fie lezati in drepturi
Răspuns (5 iul 2021, 17:07):
Rugam sa examinati atent documentatia de atribuire. Nu exista asa cerinta cu experienta de 30 mln lei.
Data:
5 iul 2021, 17:15
Subiectul întrebării:
documentatia de atribuire
Întrebare:
executarea în ultimii 5 ani cel puţin aunui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului cel mai mare contract subsecvent (asta inseamna 22 500 000 lei cu tva) Va rugam, sa tineti cont de legislatia in vigoare si sa permieti ca, toti OE cointeresati de procedura data sa participe.
Răspuns (5 iul 2021, 17:55):
Va rugam sa examinati detaliat documentatia. Nu este aceasta 75% din valoarea viitorului contract subsecvent
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.