Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 465 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2021, 11:43 - 5 iul 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iul 2021, 9:00 - 16 iul 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Grătare din fontă cu rame (set) D-400

Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de achiziție publică:

În temeiul art.71 p.1 lit.c) a Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015.

Argumentare: Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
c) - niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire.
Data anulării
4 aug 2021, 8:44
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2021, 11:43
Data ultimilor modificări
4 aug 2021, 8:44
Achizitii.md ID
21041146
CPV
44423750-3 - Capace pentru canale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
23 iun 2021, 12:57
Subiectul întrebării:
Clarificari la punctul 15,4
Întrebare:
Va rugam sa ne informati ce se cere la punctul 15,4: Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră necesare pentru îndeplinirea contractului ce urmează a fi atribuit (Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului conform Formularului anexat) Acesta este un contrat de vinzere -cumparare sau prestare a serviciilor?
Răspuns (23 iun 2021, 16:37):
Este necesar să prezentați lista utilajul, echipamentul, transportului etc. necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului
Data:
23 iun 2021, 12:59
Subiectul întrebării:
Clarificari la punctul 15,10
Întrebare:
Ce se are in vedere - Demonstrarea accesului la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului ce urmează a fi atribuit (personalul de specialitate care va avea un rol esenţial în îndeplinirea acestuia)
Răspuns (23 iun 2021, 16:33):
Este necesar să prezentați personalul de care dispune compania
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.