1
Perioada de actualizare
de la 21.06.2021 15:06
până la 04.07.2021 15:33
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2021 15:33
până la 16.07.2021 15:33
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 729 730 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iun 2021, 15:06 - 4 iul 2021, 15:33
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2021, 15:33 - 16 iul 2021, 15:33
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații curente la edificiile Serviciului din mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
21 iun 2021, 14:56
Data ultimilor modificări
30 iun 2021, 15:09
Valoarea estimată (fără TVA)
729 730 MDL
Achizitii.md ID
21041066
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
2 aug 2021 15:02 - 1 dec 2021 15:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie curenta la fatada edificiului cu 3 nivele al SIS, bul. Stefan cel Mare 166 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Lucrari de reparatii curente a salii de protocol din incinta edificiului SIS, bul. Stefan cel Mare, 166 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Lucrari de reparatii curente a birourilor din incinta edificiului SIS bul. Stefan cel Mare 166 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini 1.2 fatada.rtf
Specificaţie tehnică
21.06.21 15:06
declaratie beneficiar efectiv.docx
Criterii de eligibilitate
21.06.21 15:06
caiet de sarcini 1.1 birouri.rtf
Specificaţie tehnică
21.06.21 15:06
caiet de sarcini 1.3 protocol.rtf
Specificaţie tehnică
21.06.21 15:06
caiet de sarcini 2.1 dm.rtf
Specificaţie tehnică
21.06.21 15:06
duae_new.doc
Criterii de eligibilitate
21.06.21 15:06
anunt de participare actualizat.docx
tenderNotice
25.06.21 15:23
doc standard lucrari omf 69.docx
Documentele la ofertă
25.06.21 15:23
propunerea financiara (oferta).docx
Criterii de eligibilitate
25.06.21 15:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PROFIPLAST

Preţul ofertei: 718 594,63 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări