1
Perioada de actualizare
de la 21.06.2021 11:59
până la 28.06.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.06.2021 16:00
până la 12.07.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 633 334 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iun 2021, 11:59 - 28 iun 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iun 2021, 16:00 - 12 iul 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sălii de sport în blocul de studii al Școlii de tip-internat pentru copii orfani și rămași fără îngrijirea părinților Bender(LT “ Alexandru cel Bun”)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3200, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.P.Morozov 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maslin Natalia
Telefonul de contact
069284398
Datele achizitiei
Data publicării
21 iun 2021, 11:45
Data ultimilor modificări
25 iun 2021, 11:49
Valoarea estimată (fără TVA)
633 334 MDL
Achizitii.md ID
21041048
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3200, MOLDOVA, mun.Bender, mun.Bender, str.P.Morozov 13
Durata contractului
12 iul 2021 16:00 - 31 dec 2021 16:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sălii de sport în blocul de studii al Școlii de tip-internat pentru copii orfani și rămași fără îngrijirea părinților Bender(LT “ Alexandru cel Bun”) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
doc standard lucrari (1).pdf doc standard lucrari (1).pdf
Documentele la ofertă
25.06.21 11:49
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
25.06.21 11:49
anuț de participare 2021.pdf anuț de participare 2021.pdf
Documentele la ofertă
25.06.21 11:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Silans-I.S.

Preţul ofertei: 453 413,34 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 593 608,24 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferata propusă de SRL SILANS este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări