1
Perioada de actualizare
de la 18.06.2021 16:55
până la 23.06.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.06.2021 17:00
până la 01.07.2021 17:00
3
Licitaţie
02.07.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 255 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iun 2021, 16:55 - 23 iun 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 iun 2021, 17:00 - 1 iul 2021, 17:00
Începutul licitației: 2 iul 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de instruire și dezvoltare profesională cu tematica: „Evaluarea abilităților manageriale și soluții de îmbunătățire”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balîca Evgheni
Telefonul de contact
069691917
Datele achizitiei
Data publicării
18 iun 2021, 14:37
Data ultimilor modificări
18 iun 2021, 16:55
Valoarea estimată (fără TVA)
255 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 275 MDL
Achizitii.md ID
21041010
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
5 iul 2021 16:48 - 31 aug 2021 16:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de instruire și dezvoltare profesională cu tematica: „Evaluarea abilităților manageriale și soluții de îmbunătățire” CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_servicii de instruire evaluarea.doc
Documentele la ofertă
18.06.21 16:55
fda evaluarea.pdf fda evaluarea.pdf
Documentele la ofertă
18.06.21 16:55
metodologia de evaluare.pdf metodologia de evaluare.pdf
Criterii de evaluare
18.06.21 16:55
documentatia_standard_cop cursuri evaluarea.docx
Documentele la ofertă
18.06.21 16:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Gemini Solutions

Preţul ofertei: 251 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru, operatorul economic întrunește cerințele de calificare, iar oferta corespunde specificațiilor tehnice solicitate, astfel a fost desemnată câștigătoarea procedurii de achiziții.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări