1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2021 16:02
până la 28.06.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.06.2021 12:00
până la 09.07.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 631 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2021, 16:02 - 28 iun 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iun 2021, 12:00 - 9 iul 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 iun 2021, 10:22
Valoarea estimată (fără TVA)
8 631 000 MDL
Achizitii.md ID
21040938
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
26 iul 2021 03:00 - 15 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de executare a marcajului orizontal pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în zona de centru al republicii LOT I CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare lucrari marcaj Centru
Documentele la ofertă
Anunț de participare
17.06.21 16:02
DUAE marcaj Centru
Documentele la ofertă
DUAE
17.06.21 16:02
documente licitatie lucrări marcaj Centru
Documentele la ofertă
Documente de licitație
17.06.21 16:02
Caiet de sarcini modificat marcaj CENTRU
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini modificat
23.06.21 10:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rutador

Preţul ofertei: 8 517 362,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia 1623934410983 din 12.07.2021 Demers 06-22/4528 din 14.07.2021
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări