1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2021 13:53
până la 28.06.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.06.2021 17:00
până la 01.07.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2021, 13:53 - 28 iun 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iun 2021, 17:00 - 1 iul 2021, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
24 iun 2021, 11:28
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Achizitii.md ID
21040909
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Piața Gării 3
Durata contractului
5 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese pentru stații de lucru CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Invitatie de participare PDF
Criterii de eligibilitate
Invitatie de participare PDF
17.06.21 13:53
Anexa nr. 1
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
17.06.21 13:53
Declaratie Operator Economic
Specificaţie tehnică
Declaratie Operator Economic
17.06.21 13:53
FORMULARUL OFERTEI F3.1
Specificaţie tehnică
FORMULARUL OFERTEI F3.1
17.06.21 13:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 121 937,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Piese pentru stații de lucru
Data:
25 iun 2021, 09:10
Subiectul întrebării:
Cantitatea
Întrebare:
Buna ziua! Pretul poate sa difere in dependenta de cantitatea solicitata. Pentru o bucata va fi un pret, pentru 20 (ca exemplu) poate fi absolut alt pret. Poate totusi modificati cererea si indicati cantitatea dorita pentru a va oferi pret mai scazut?
Răspuns (25 iun 2021, 14:38):
Buna ziua, Achiziția a fost creată în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Astfel operatorii economici care vor participa la procedură urmează să prezinte oferta financiară și de preț per bucată, luînd în calcul suma totală alocată pentru anul 2021, iar în formularul F3.1 va indica suma prețurilor pentru toate pozițiile din Anexa nr.1. Totodată reeșind din faptul că gama de piese pentru statii de lucru este destul de variată, beneficiarul nu poate estima careva cantități mai exacte.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări