1
Perioada de actualizare
de la 16.06.2021 16:20
până la 28.06.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.06.2021 11:00
până la 02.07.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iun 2021, 16:20 - 28 iun 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iun 2021, 11:00 - 2 iul 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 1: Piese și accesorii pentru computere (Memorie RAM); CPV: 30237000-9
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 iun 2021, 14:22
Valoarea estimată (fără TVA)
1 200 000 MDL
Achizitii.md ID
21040883
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
15 iul 2021 03:00 - 14 sept 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese şi accesorii pentru computere (Memorie RAM) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 224.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
16.06.21 16:20
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
16.06.21 16:20
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
16.06.21 16:20
FDA
Documentele la ofertă
Fișa de date a achiziției
16.06.21 16:20
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
16.06.21 16:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 969 920 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta prezentata nu corespunde cerintelor solictate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IT-LAB GRUP SRL

Preţul ofertei: 1 198 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corepunde cerintelor solictate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări