1
Perioada de actualizare
de la 16.06.2021 16:20
până la 28.06.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.06.2021 11:00
până la 02.07.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iun 2021, 16:20 - 28 iun 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iun 2021, 11:00 - 2 iul 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 1: Piese și accesorii pentru computere (Memorie RAM); CPV: 30237000-9
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 iun 2021, 14:22
Valoarea estimată (fără TVA)
1 200 000 MDL
Achizitii.md ID
21040883
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
15 iul 2021 03:00 - 14 sept 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese şi accesorii pentru computere (Memorie RAM) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 224.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
16.06.21 16:20
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
16.06.21 16:20
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
16.06.21 16:20
FDA
Documentele la ofertă
Fișa de date a achiziției
16.06.21 16:20
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
16.06.21 16:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 969 920 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta prezentata nu corespunde cerintelor solictate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IT-LAB GRUP SRL

Preţul ofertei: 1 198 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corepunde cerintelor solictate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări