1
Perioada de actualizare
de la 16.06.2021 15:26
până la 21.06.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2021 11:00
până la 24.06.2021 11:00
3
Licitaţie
25.06.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 366 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iun 2021, 15:26 - 21 iun 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2021, 11:00 - 24 iun 2021, 11:00
Începutul licitației: 25 iun 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servere
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Sorocean
Telefonul de contact
022406935
Datele achizitiei
Data publicării
16 iun 2021, 14:59
Data ultimilor modificări
16 iun 2021, 15:26
Valoarea estimată (fără TVA)
366 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21040875
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Durata contractului
28 iun 2021 15:02 - 31 dec 2021 15:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Server Cerințe Minime: -Chassis: 2U – 24 x 3.5 SATA Hot-Swap, Dual Socket; -Processor: 2 x CPU 16C/32T, Base Frequency: 2.1GHz, Turbo: 3.2Ghz, 22MB Cache, (100W); -Memory: 192 Gb DDR4 ECC RDIMM; -Boot Drive: 2 x 480Gb SSD in raid1; -RAID Controller: RAID(0,1,5,6,10,50,60), 12Gb/s SAS and SATA controller with 2Gb Cache, with Cache Protection Module; -Hard Drive: 22 x 4TB 7.2k SATA 6Gbps, 256MB, HDD Enterprise 3.5; -Hard Drive: 2 x 1.9TB SSD SATA 6Gbps, DWPD: 1(3yrs); -Network: 4 x RJ45 10-Gigabit Ethernet; -Power Supply: 1000W+, Redundant Power; -Rails for server rack; -Warranty: 3 Years; CPV: 48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 457 135 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări