1
Perioada de actualizare
de la 16.06.2021 09:55
până la 21.06.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2021 09:00
până la 23.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iun 2021, 9:55 - 21 iun 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2021, 9:00 - 23 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparație și întreținere a sistemului electronic de evidență și control-acces în sediul central al MAI
(mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt,75)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Vieru
Telefonul de contact
069616983
Datele achizitiei
Data publicării
16 iun 2021, 9:38
Data ultimilor modificări
16 iun 2021, 9:55
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21040846
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Durata contractului
25 iun 2021 09:54 - 30 dec 2021 09:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii mentenanță sistem control-acces CPV: 48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
invitatie.docx
Documentele la ofertă
16.06.21 09:55
caiet sarcini.pdf caiet sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
16.06.21 09:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 21 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Exterior

Preţul ofertei: 26 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Media Security

Preţul ofertei: 26 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări