1
Perioada de actualizare
de la 16.06.2021 09:55
până la 21.06.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2021 09:00
până la 23.06.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iun 2021, 9:55 - 21 iun 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2021, 9:00 - 23 iun 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparație și întreținere a sistemului electronic de evidență și control-acces în sediul central al MAI
(mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt,75)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Vieru
Telefonul de contact
069616983
Datele achizitiei
Data publicării
16 iun 2021, 9:55
Data ultimilor modificări
16 iun 2021, 9:55
Achizitii.md ID
21040846
CPV
48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
invitatie.docx
Documentele la ofertă
16.06.21 09:55
caiet sarcini.pdf caiet sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
16.06.21 09:55
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.