1
Perioada de actualizare
de la 15.06.2021 13:36
până la 20.06.2021 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.06.2021 13:30
până la 23.06.2021 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 187 501 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iun 2021, 13:36 - 20 iun 2021, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iun 2021, 13:30 - 23 iun 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform anunțului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Globu Sergiu
Telefonul de contact
068211766
Datele achizitiei
Data publicării
15 iun 2021, 13:36
Data ultimilor modificări
16 iun 2021, 11:45
Achizitii.md ID
21040823
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Printer
Buget: 20834.0 MDL
Activ
Computere portabile
Buget: 166667.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anta-anunt.pdf anta-anunt.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
15.06.21 13:36
Data:
16 iun 2021, 11:45
Subiectul întrebării:
Cartus original sau compatibil
Întrebare:
Buna ziua, La pozitia 2, Cartus(cartridge) de rezerva, Aveti nevoie de cartus original de rezerva? sau compatibil? Daca original, atunci va rog sa indicati asta si in caietul de sarcini in descrierea produsului,
Răspuns (17 iun 2021, 10:44):
Cartusul de rezerva, urmează a fi compatibil cu modelul echipamentului care va fi propus de catre ofertanti.
Data:
16 iun 2021, 12:23
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (17 iun 2021, 10:55):
Nu este obligatoriu, deoarece prevederile menționate se referă la producatorii de echipamente electronice înregistrați în RM.
Data:
16 iun 2021, 14:26
Subiectul întrebării:
Anunțul de participare.
Întrebare:
Garanția de bună execuție a contractului se cere la semnarea contractului de către operatorul economic desemnat căștigător. În anunțul de participare ați indicat ca document obligatoriu la depunerea ofertelor pe platformă. Deci, întrebarea e, cînd să vă prezetăm acest document bancar?
Răspuns (17 iun 2021, 10:57):
Garanția de bună execuție a contractului se va prezenta de către operatorul economic desemnat căștigător, la momentul semnării contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.