1
Perioada de actualizare
de la 11.06.2021 16:44
până la 17.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.06.2021 10:00
până la 23.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2021, 16:44 - 17 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iun 2021, 10:00 - 23 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a străzii Haiducilor (segment) din municipiul Cahul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2021, 16:40
Data ultimilor modificări
11 iun 2021, 16:44
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Achizitii.md ID
21040727
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
12 iul 2021 16:43 - 13 sept 2021 16:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a străzii Haiducilor (segment) din municipiul Cahul CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_nou_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
11.06.21 16:44
anunt_de_participare.semnat (1).pdf anunt_de_participare.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
anunt
11.06.21 16:44
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
lista cu cantitățile de lucrări
11.06.21 16:44
documentatia_standard_lucrari (1).semnat (1).pdf documentatia_standard_lucrari (1).semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
11.06.21 16:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MASTERDRUM

Preţul ofertei: 531 799,15 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări