+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 11.06.2021 15:42
până la 22.06.2021 14:08
2
Propunerea ofertelor
de la 22.06.2021 14:08
până la 27.06.2021 14:08
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 914 833 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2021, 15:42 - 22 iun 2021, 14:08
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iun 2021, 14:08 - 27 iun 2021, 14:08
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a sistemei de încălzirea grădiniței de copii din s. Dobrușa, r-l Șoldănești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7229, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Dobruşa (r-l Şoldăneşti), s.Recesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tincu Ala
Telefonul de contact
027248238
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2021, 15:08
Data ultimilor modificări
18 iun 2021, 10:41
Valoarea estimată (fără TVA)
914 833 MDL
Achizitii.md ID
21040719
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7229, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Dobruşa (r-l Şoldăneşti), s.Recesti
Durata contractului
28 iun 2021 10:41 - 31 dec 2021 10:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție a sistemei de încălzirea grădiniței de copii din s. Dobrușa, r-l Șoldănești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vimpex-SV

Preţul ofertei: 843 194,81 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Serpavis SRL

Preţul ofertei: 844 722,48 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor specificate în documentatia de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări