+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 11.06.2021 14:10
până la 22.06.2021 15:00
au rămas 3 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 22.06.2021 15:00
până la 13.07.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 93 795,83 USD
Perioada clarificărilor: 11 iun 2021, 14:10 - 22 iun 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iun 2021, 15:00 - 13 iul 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Achiziționarea de server, computere, imprimante, scanere și cântare.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Fax
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2021, 13:42
Data ultimilor modificări
11 iun 2021, 14:32
Achizitii.md ID
21040715
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Anexa 1 PDF
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice
11.06.21 14:10
FORMULARUL OFERTEI F3.1
Specificaţie tehnică
FORMULARUL OFERTEI F3.1
11.06.21 14:10
Invitatie de participare PDF
Criterii de eligibilitate
Invitatie de participare PDF
11.06.21 14:10
Declaratie Operator Economic
Specificaţie tehnică
DECLARAȚIE privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.16 alin.(2) lit.a) din Legea nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală
11.06.21 14:10
Formularul F4.1 si F4.2
Specificaţie tehnică
Formularul F4.1 si F4.2
11.06.21 14:10
Imprimantă de etichete
Data:
11 iun 2021, 14:32
Subiectul întrebării:
Dovumente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (14 iun 2021, 13:26):
Bună ziua, Achiziția a fost creată în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Obligația de a deține un astfel de număr de înregistrare rezultă din prevederile Regulamentului invocat de Dumneavoastră. Urmează deja Dumneavoastră să vă apreciați dacă vă identificați și cădeți sub incidența acestui regulament sau nu, la fel și ce ține de conformarea cu prevederile acestuia. Totodată menționăm că sunteți în drept de a confirma deținerea codului de producător.
Data:
14 iun 2021, 10:44
Subiectul întrebării:
Anunțuil de participare.
Întrebare:
Buna ziua, plasați vă rugăm frumos anunțul de participare cu prețul estimat pentru fiecre lot în parte.
Răspuns (14 iun 2021, 11:30):
Bună ziua, În anunțul de participare pe prima foaie sunt indicate sumele estimative pentru fiecare lot separat. La fel sumele pentru fiecare lot în parte sunt indicate si pe platformă. O zi bună!
Data:
15 iun 2021, 16:36
Subiectul întrebării:
Garantie si Serviciu de mentenanta
Întrebare:
Buna ziua, unele din echipamentele solicitate sunt destul de specializate iar faptul ca ati solicitat in documentatie * Autorizatie de la producator pentru participarea la licitatie* ar pretinde faptul ca furnizorul sau furnizorii locali de echipamente sa fie certificati si in reparatia acestor echipamente. Ati specificat in cerinte termenul de garantie nu si de reparare, spuneti va rog in caz de situatie de defect a echipamentelor cine se va ocupa de repararea acestora?
Răspuns (16 iun 2021, 15:12):
Bună ziua, Garanția produselor reprezintă obligația comerciantului de a repara sau de a înlocui produsul cumpărat de client sau, după caz, de a restitui prețul plătit de client, în cazul unui produs neconform. Reparația produselor se va face conform termenilor specificați în legislația în vigoare a Republicii Moldova. Furnizorii care vor participa la concursul privind achiziționarea de server, computere, imprimante, scanere și cântare trebuie să fie certificați în reparația echipamentelor, ceea ce presupune existența unui service centru în Republica Moldova (preferențial în Chișinău). Vînzătorul este obligat, în cazul produselor electrice de folosinţă îndelungată, la prezentarea de către consumator a pretenţiei întemeiate referitor la deficienţele produsului, care nu-i sînt imputabile şi care urmează a fi remediate, să pună la dispoziţia acestuia gratuit în termen de 3 zile, un produs similar pe perioada reparaţiei, suportînd şi cheltuielile de transportare şi manipulare. Preferențial nu și obligatoriu efectuarea lucrărilor de reparație în decurs de 72 ore.
Data:
21 iun 2021, 16:28
Subiectul întrebării:
Acte necesare
Întrebare:
Buna ziua, Certificatul de origine de la producator are un format anume sau poate fi in forma libera? Este oare certificatul de origine acelasi certificat de conformitate emis de producator?
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".