Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 352 711,42 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2021, 11:44 - 16 iun 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2021, 9:00 - 24 iun 2021, 9:00
Începutul licitației: 25 iun 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație capitală a trotuarului str. M. Hîncu (Restaurant Hîncoop - Cimitirul Vechi) din municipiul Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2021, 11:33
Data ultimilor modificări
29 iul 2021, 14:15
Valoarea estimată (fără TVA)
1 352 711,42 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 763,56 MDL
Achizitii.md ID
21040700
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
28 iun 2021 11:43 - 29 iun 2022 11:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a trotuarului str. M. Hîncu (Restaurant Hîncoop - Cimitirul Vechi) din municipiul Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
11.06.21 11:44
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
11.06.21 11:44
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
11.06.21 11:44
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA STANDARD
11.06.21 11:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA PASC-CON

Preţul ofertei: 1 320 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Compania Termosistem

Preţul ofertei: 1 546 675,98 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 1 553 400 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări