1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2021 16:18
până la 15.06.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.06.2021 12:00
până la 21.06.2021 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 194 850 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2021, 16:18 - 15 iun 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iun 2021, 12:00 - 21 iun 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Efectuarea zilnică a monitorizării și controlului conformității lucrărilor de construcţie, materialelor utilizate, utilajului livrat cu cerințele din documentația de proiect, cu normele şi regulamentele în construcţie, indicațiilor metodologice şi tehnologice, cu obligațiunile din contract ale antreprenorilor a lucrărilor de construcţie la obiectul „Reconstrucția perimetrului de pază al Penitenciarului nr.10, satul Goian”
ÎN CONFORMITATE CU CAIETUL DE SARCINI
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Bradu
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2021, 16:07
Data ultimilor modificări
10 iun 2021, 16:18
Valoarea estimată (fără TVA)
194 850 MDL
Achizitii.md ID
21040678
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Goian (mun. Chişinău), PENITENCIARUL NR.10
Durata contractului
1 iul 2021 08:00 - 30 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor de construcţie la obiectul „Reconstrucția perimetrului de pază al Penitenciarului nr.10, satul Goian” CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrărilor de construcţii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
10.06.21 16:18
2. caiet de sarcini.pdf 2. caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
10.06.21 16:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Olaru Octavian

Preţul ofertei: 175 365 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC “TAUMATURG” SRL

Preţul ofertei: 175 365 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde criteriilor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări