1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2021 15:07
până la 20.06.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.06.2021 00:00
până la 30.06.2021 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 170 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2021, 15:07 - 20 iun 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iun 2021, 0:00 - 30 iun 2021, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparație capitală (lucrari de reparatie capitală interioare )
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SPERANTA CRPVPD Arseni Olga
Telefonul de contact
068324842
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2021, 15:02
Data ultimilor modificări
10 iun 2021, 15:07
Valoarea estimată (fără TVA)
2 170 000 MDL
Achizitii.md ID
21040664
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Durata contractului
2 iul 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparație capita conform caietului de sarcinilă (lucrari de reparatie capitală interioare ) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare repcap.semnat.pdf anunt de participare repcap.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
10.06.21 15:07
duae repcap.semnat.pdf duae repcap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
10.06.21 15:07
documentatia standard repcap.semnat.pdf documentatia standard repcap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentație Standard
10.06.21 15:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 1 700 646,72 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VSN CONS SRL

Preţul ofertei: 1 726 388,34 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

MEGA NORD CONSTRUCT

Preţul ofertei: 2 015 221,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta Corespunderea tuturor cerintelor solicitate in documentatia de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări