1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2021 14:35
până la 21.06.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2021 16:00
până la 28.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 440 058,33 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2021, 14:35 - 21 iun 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2021, 16:00 - 28 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

„Reabilitarea sistemului de alimentare cu apă în mun. Bălți. Apeductul de la str. Dostoevski pe str. Independenței, str. Sportivă pînă la str.Gluhovschi, mun. Bălți. ETAPA I – tronsonul de la str.Pușkin pînă la str.Gluhovschi”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 iun 2021, 8:55
Valoarea estimată (fără TVA)
5 440 058,33 MDL
Achizitii.md ID
21040661
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți - tronsonul de la str.Pușkin pînă la str.Gluhovschi
Durata contractului
1 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reabilitarea sistemului de alimentare cu apă în mun. Bălți. Apeductul de la str. Dostoevski pe str. Independenței, str. Sportivă pînă la str.Gluhovschi, mun. Bălți. ETAPA I – tronsonul de la str.Pușkin pînă la str.Gluhovschi CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declaratie
10.06.21 14:35
FORMA NR.5.semnat
Documentele la ofertă
forma nr.5
10.06.21 14:35
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declaratie
10.06.21 14:35
FDA - Apeduct str.Independenței.semnat
Documentele la ofertă
FDA
10.06.21 14:35
bap_nr_21 19.03.2021
tenderNotice
anunt de intentie
10.06.21 14:35
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
10.06.21 14:35
Anunț de participare - Apeduct str.Independenței.semnat
Documentele la ofertă
anunt de participare
10.06.21 14:35
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE
10.06.21 14:35
FORMA NR.1
Documentele la ofertă
forma nr.1
10.06.21 14:35
Doc_standard_apeduct Independentei
Documentele la ofertă
documentatia standard - caiet de sarcini, formulare, contract-model
10.06.21 14:35
3660-6,1 в ПДФ
Documentele la ofertă
proiect
10.06.21 14:35
ПДФ 3660-6-1 CBA
Documentele la ofertă
proiect
10.06.21 14:35
FORMA NR.5
Documentele la ofertă
forma nr.5
10.06.21 14:35
Doc_standard_apeduct Independentei.semnat
Documentele la ofertă
documentatia standard - caiet de sarcini, formulare, contract-model
10.06.21 14:35
Raport verificare.semnat
Documentele la ofertă
raport de verificare
10.06.21 14:35
FORMA NR.1.semnat
Documentele la ofertă
forma nr.1
10.06.21 14:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FPC ''VALIS'' SRL

Preţul ofertei: 5 190 186,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic FPC ''VALIS'' SRL a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări