+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2021 14:56
până la 16.06.2021 13:00
a rămas 1 oră
2
Propunerea ofertelor
de la 16.06.2021 13:00
până la 24.06.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 372 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2021, 14:56 - 16 iun 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2021, 13:00 - 24 iun 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Lucrări de reparație capitală a acoperișului sediului INSP din str.Ghenadie Iablocikin 5A, mun.Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Doina, 102
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Bunacale
Telefonul de contact
069484989
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2021, 14:56
Data ultimilor modificări
10 iun 2021, 14:56
Achizitii.md ID
21040659
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.doc
Documentele la ofertă
10.06.21 14:56
duae_lucrări nou.docx
Documentele la ofertă
10.06.21 14:56
caiet de sarcini iablocikin-cu materialul beneficiarului.rtf
Documentele la ofertă
10.06.21 14:56
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".