1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2021 11:13
până la 15.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.06.2021 10:00
până la 30.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 992 666 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2021, 11:13 - 15 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iun 2021, 10:00 - 30 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a Căminului de elevi N-2, etajul 3 și 4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul, str, Dunării, 36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Munteanu Mariana
Telefonul de contact
+37378400424
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2021, 10:13
Data ultimilor modificări
14 iun 2021, 9:35
Valoarea estimată (fără TVA)
1 992 666 MDL
Achizitii.md ID
21040639
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul, str, Dunării, 36
Durata contractului
5 iul 2021 11:21 - 31 dec 2021 11:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a Căminului de elevi N-2, etajul 3 și 4 CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
colegiu caiet de sarcini et 4.docx
Documentele la ofertă
10.06.21 11:13
duae.doc
Documentele la ofertă
10.06.21 11:13
documentatia standard .docx
Documentele la ofertă
10.06.21 11:13
colegiu caiet de sarcini et 3.docx
Documentele la ofertă
10.06.21 11:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARNALS GRUP

Preţul ofertei: 1 728 324,57 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Trend-Construct

Preţul ofertei: 1 817 671,49 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări