1
Perioada de actualizare
de la 09.06.2021 17:38
până la 19.06.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.06.2021 09:00
până la 25.06.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 69,17 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iun 2021, 17:38 - 19 iun 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iun 2021, 9:00 - 25 iun 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Seminţe de susan
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Cebotariov
Telefonul de contact
259-49043
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2021, 15:16
Data ultimilor modificări
10 iun 2021, 8:48
Valoarea estimată (fără TVA)
69,17 MDL
Achizitii.md ID
21040615
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Durata contractului
15 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Seminţe de susan. Livrare 2/lună. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE Word
9.06.21 17:58
duae_0.semnat.pdf duae_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
9.06.21 17:58
documentatia_standard_bunuri (1).semnat.pdf documentatia_standard_bunuri (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documente e atribuire
10.06.21 08:48
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documente de atribuire Word
10.06.21 08:48
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
Aninț de participare
10.06.21 08:48
anunt_de_participare.doc
Documentele la ofertă
Anunț de participare
10.06.21 08:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 533,30 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preț cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GEMBIRD SRL

Preţul ofertei: 645 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări