1
Perioada de actualizare
de la 09.06.2021 14:11
până la 21.06.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2021 11:00
până la 29.06.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iun 2021, 14:11 - 21 iun 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2021, 11:00 - 29 iun 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Elaborarea documentației de proiect ”Amenajarea unui scuar pe spațiul public din str.Albișoara, 80/3”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2021, 13:51
Data ultimilor modificări
9 iun 2021, 14:11
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Achizitii.md ID
21040600
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
6 iul 2021 14:08 - 31 dec 2021 14:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Elaborarea documentației de proiect ”Amenajarea unui scuar pe spațiul public din str.Albișoara, 80/3” CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
9.06.21 14:11
declarație.semnat.pdf declarație.semnat.pdf
Documentele la ofertă
9.06.21 14:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INCP "Urbanproiect"

Preţul ofertei: 101 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Geotech P

Preţul ofertei: 112 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă de operatorul economic, este conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări